josefinedahlstedt

ännu en måndag

2009-12-07 @ 18:34:36

nu sitter jag här efter en låång dag. det hela började med att jag skulle hålla i uppvärmingen på idrotten och det gick faktiskt bra! Y
sen har dagen bestått av en hel del plugg och hörförståelse på spanska som gick skit.
så nu sitter jag här och skriver på min slutreflektion i svenska som ska vara klar imorgon, men jag kommer nog att hinna.
för övrigt som skippade jag träningen idag eftersom att jag och lisa va tvugna att planera både barngympan tills på torsdag och tjalvelägret som är next week. vi lyckades bra och ska bara hitta på någon rolig träning till dom små barnen som dom kan göra på lägret.

men nu ska jag återgå till min slutreflektion så att den blir klar någongång!
tjolahopp :D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: amandaaamanda

jobbigt att pluga gillar skolan förutom läxorna :P

2009-12-07 @ 19:36:02
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Postat av: evelinapina

skönt att höra att det inte bara gick skit för mig!

2009-12-07 @ 21:20:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback