josefinedahlstedt

när du nått toppen, fortsätt upp

2009-12-16 @ 22:25:58



toppen dag!
inget plugg i skolan och det är naajs! men eftersom vi var på studiebesök så missa jag all dramatik på skolan i 'snöbollskriget' mot djäkne som hade spårat av. polisen och allt kom ju tillochmed, hängde inte alls med.. så det var synd att man missa allt jue :(
sen var jag hos tandläkaren i typ 2 minuter för och kolla om det hände ngt med min tand när jag knäa mig, men det var lungt!
sen spendera jag och mamma eftermiddagen tillsammans och hade sådär supermysigt, vi va på maxi, köpte julklappar och titta på skor. tyvär blev det inte mer än ett opat julklappar till mej och en till philip men det var toppeneftermiddag! :D
men jag har ju iaf bestämt mig för att jag ska bli snögubbe när jag blir stor och det känns bra att vara klar med den framtidsplaneringen (Y)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



TAACK, va kul :)

2009-12-16 @ 23:44:43
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback