josefinedahlstedt

i'll stand by you forever

2009-12-19 @ 16:23:05

tjohej!
nu har jag precis kollat på bonde söker fru på tv4 play! det är så hilma gulligt (a)
igår tills idag har jag varit en duktig och ansvarsfull ledare, elr mja. jag och lisa. både vi och barnen skötte oss riktigt bra och det blev ganska roligt, tack vare lisa!
vi hade hittat på en rolig träning där man skulle hitta en skatt. en skatt som bestod av godis. det blev oxå en hel del lekar! det var mysigt och vi va grymma.
efter en halvbra nattsömn så vare bara att stiga upp från dubbelmadrassen jag och lisa sov på och sätta på sig träningskläder för det var nämligen dags för skinkloppet då. en god frukost och sen ut i kylan.
det blev ganska grymt kallt om tummen och tårna, men tuff som jag är som kom jag runt men på en för långsam tid.
för på skinkloppet gäller det nämligen att innan man startar så ska man gissa på vilket tid man kommer att ha på banan. och jag trodde att jag själv va bättre än vad jag egentligen va. men jag borde kunna skylla på att det va så kallt att jag inte kunde prestera max <;
efter blev det att hoppa in i den varma bastun och tina upp kroppen.
på prisutdelningen blev det inget pris till mig men jag och lisa fick en söt liten ljuslykta från theres och hillevi eftersom att vi somsagt varit så duktiga ledare (y)
bara eftersom att det är så mysigt julväder så bakade jag lite julgodis men tyvär blev det kanske ingen superhit, men det slank ner i magen.
nu ska jag sega ett tag till sen blire att fira lilljul i grann'huset' med världens bästa familj malmström! ;)


en josefine från nollåtta som pyntar granen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback