josefinedahlstedt

som ett treklöver,- helt utan tur.

2009-12-26 @ 20:30:57

inte roligt. jag, frida och eve hade bestämt mys i yxbacken imorgon. frida som hela tiden va lite osäker kom tillslut fram till att hon inte kunde, bara för det struntar oxå eve med att följa med. ganska besviken nu,- hade sett fram som ett djur mot det här och sen hoppar alla bara av... och sen eftersom det är imorgon jag vill åka så har ju alla man frågar redan planer för imorgon. men jag får väl sitta i min ensamhet och ruttna ist dårå. ouh! verkligen skittråkigt, det va lixom det jag hade sett fram emot ett bra tag nu.FAN! så nu sitter jag och tjurar för mig själv.

men dagen har iaf varit toppen!
upp tidigt för att duscha, skjus ner till stan och kvart över tie kom eves spårvagn och hon hoppade av. vi har spanat in rean och gjort fynd! det hela började med att jag hitta en fin sommarkjol, sen tänkte vi gå in och kolla gina så jag kunde titta om det fanns ngt jag ville byta min julklapp emot. Men det var dömycket folk och vi vände! in till d&company och hitta en skitnajs kjol... tyvär köpte jag den aldrig men kanske ska cheka igen om den finns kvar nåndag (y)
in till monki bland alla tusentals människor och hitta en tröja för halva priset ttränga sig i den flera massa meterlånga kön eftersom att frida, tilla och emelie hade kommit en bit fram,. det kändes inte riktigt bra men det va värt det!
jo, men dom flesta affärer hade mycket bra att erbjuda :D
sen klockan tre skulle vi äta hos mormor så jag vandrade dit, god mat och väldigt mysigt! sen gick jag, mamma och pappa hem och nu sitter jag tycker synd om mig själv för att jag inte har nån att åka skidor med.. :(



t-shirt.  gina 99:-
sommrig kjol.  åhléns 99:-



tröja.  monki 200:-


spräckliga tihts.  new yorker 99:-



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida svikar kompisen ;P

förlåt att det inte blev som du tänkt dig :( men vi får åka en annan dag :)

2009-12-26 @ 23:33:51

Postat av: eveBästis

inte mitt fel :Y <3

*roströjan var superfin!!

2009-12-27 @ 15:31:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback