josefinedahlstedt

en svartvit vante

2009-12-28 @ 21:54:41

ännu en toppen dag på detta toppenlov!
upp och hoppa kavrt i nie, käka frukost och ut på skidorna! viken bra start på dagen verkligen. man kommer upp tidigt vilket gör att dagen bli mycke längre, sen tränar man ju faktiskt oxå. nästan utan att bli trött på det sättet. men nu känner jag träningsverken komma ordentligt.
sen ner till stan och träffa anna, där vi råkade träffa marcus oxå, vi tre vandrade omkring och kolla lite. jag köpte en trevligt cheap monday-kjol och sen en julklappsbytesprsesent eftersom det blir julklappsbyte med tjejerna på onsdag :D
sen vandra jag och anna hem, en snabb lunch och sen raka vägen upp till träningen med lisa. mycket trevligt folk på träningen och jag var duktig, fast jag fick lite ont i halsen i slutet så då tog jag det lute lungt.

sen hem igen.
pappa skulle fixa lite med våra skor på stadium så jag och philip följde med till ingelsta shopping 'xd
påvägen släppte vi av anna så att hon kunde ta sig hem med bussen ;)
fix med skorna och lite mer tjuvkik i andra butiker. där jag inhandlade min andra julklapp till bytet.
när vi sedan är ute på parkerigen igen upptäcker jag att jag har tappat mina vantar. in igen med pappa och leta igenom alla affärer vi besökt.
när vi tittat igenom alla och fortfaranade inte hittat några så bestämmer vi oss för att gå in i en butik till, och vad hittar vi inte där? jo, mina vantar.
så det har varit en riktig toppen dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback