josefinedahlstedt

en flygande fiskmås

2009-12-30 @ 20:56:23


igår så lekde jag med lisa och marcus,- superkuul!
jag fixa grymt goooda pangkakor och vi spelade tokspelet. det var riktigt superkul och sen träna vi, elr mja, jag sprang väl typ max 3 km elr. men helt frisk skulle jag inte vilja säja att jag är än så jag får tare lite lungt!



livet leker

idag blev det lång sovmorgon och vaknade av att lisa var vaken. upp och hoppa och äta frukost.
sen vare och säja hejdå till lisa och börja göra iordning sig och slå in mina julklappsbyteklappar, en trisslott och en stoor twixförpackning!
sen kom eve och slog in sina klappar och sen började vandringen mot tilla i kylan. 10 minuter sena men vi kom fram iaf. mot ica för inköp av pizzakit och det var absolut inte helt fel att dom oxå bjöd på tårta på ica. sen såg vi ju ingen mindre än fotbolls-lasse i kön brevid oss heller! dööcoolt, om jag glodde!!
men tebax till tillas hus och börja med pizzabaket, jag gjorde ingen större insats i den delen men jag var hjälpsam när det kom till att äta upp den,- muums!
sen vare dags för julklappsleken, massa trevliga stuff! när klockan till slut ringde så låg en trisslott, coccos duschkräm och ett äppleljus framför mig. men snäll som tilla är gav hon bort sin klapp till bella som inte fick ngt. men snäll som jag är då gav jag mitt äppleljus till tilla ist! så tillslut blev alla nöjda med sina toppenfina saker. när jag sedan skrapa lotten insåg jag att det var dumt att slåss för att få den eftersom att det var en nitlott.
sen spelades mitt tokspel, det blev lite rörigt allt så det faila lite.. men inte deppa vi ihop för det så vi hitta på lite tokiga saker och prata och massa!
sen klockan sju så stog jag och sara och vänta på parkering, efter ett tag i kylan så kom vår vinrödabil och jag fick säga hejdå till sara och krama henne 'gottnyttår' :D
nu sitter jag här i mitt rum och taggar badmintonmatch imorgon och såklart nyåååår! ! ! ! ! !

men lite bilder ska jag slänga upp oxå!
pizzabak

annan sysselsättning när dom andra fixa maten

mys i sofffan

obeskrivligt snygga!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kurt olsson

ska bara klämma en pormask<3

2009-12-30 @ 21:01:25

Postat av: eveBästis

grymt skoj! *och fin, eh, bild! x) haha!

Gott nytt år bästis! och tack för den gulliga 'jul'klappen (a) hihi. PUSS

2009-12-30 @ 21:01:26

Postat av: bella

nej men vilken vacker bild du la upp...

2010-01-01 @ 20:12:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback