josefinedahlstedt

happyface aktiverat

2009-12-10 @ 21:22:37

jag är glad! och imorgon fyller jag år och önskar mig ett paket :D
dagen rusa förbi och det har blivit förberedelse inför no-provet hela dagen,- vi får la se hur det slutar sen då...
sen va jag och lisa grymma och hade barngympan och barnen bara älska oss! men det är klart dom gjorde Y
sen så är det ju också ganska trevligt att jag fick mvg på mitt idrottpass och vg i svenska på min roman :)
sen fick jag ju ett superduperfint packet av supersnällasilver-hillevi. i paketet hitta jag ahlgrens granar med ett JÄTTEfint rim till: 'om Josefine varit en bil skulle hon hela tiden bytt fil, för hon gillar när det går fort. I skogen löper hon som en hjort! föredrar en gran? framför hänga på stan?!'
mitt liv är underbart fantasktiskt och jag är glad, min granne är bäst, träningarna är roliga och skoldagarna är bäst!




bilden gör mig glad, för att det var gamleby nollnio! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveee

'careface aktiverat' x)

2009-12-13 @ 20:22:28

Postat av: emmis

ohh vad ja älskar bilden xD

2009-12-15 @ 18:42:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback