josefinedahlstedt

jul tvåtusennio

2009-12-25 @ 14:42:27

julafton igår och det var toppen!
bauta många toppen klappar, härlig familj och sen att träffa lisa va ju inte heller helt fel :D
det började med att vi käka en mumsig frukost och sedan vandrade iväg till farmor och farfar där vi fick lite pengar och en varsin trisslott där jag faktiskt vann 50:- på!!!
sen hämta mormor och åka och tända ett ljus på morfars grav, sen vidare hem ganska lagom till kalle anka. kalle anka gör ju julen lixom!
sen upp till julmaten och käka, inte för att julmat är min favvo men en del godsaker fanns det ju iaf. sen efter en mysig, lång måltid var det dags för paketöppning.
och under granen var det helt fullproppat med julklappar. jag ryckte in som tomte och läste alla rimm och delade ut paketen. där fick vi sitta i 2,5 timme myscke skratt och glädje!
jag fick riktiga toppen julklappar såsom, pengar, ett tokigt spel, innegympaskor, godis, ftkräm, handkräm, underställ, smycken och massa mer,- guld värt!! sen hade oxå mina nya terrängskor kommit så jag kan springa ännu snabbare i skogen, underbart.
efter det ringde jag lisa, hon kommer över och fick sitt paket. en klocka som jag hade köpt till henne. sen följde jag med över dit och då fick jag ett presentkort på kick laddat med 150:- TOPPEN!
sen provade vi gustavs nya julklapp,- wii! skitkul och jag var kung på det! :D :D
idag har det blivit lite shopping med pappa på rean, en ny överdragströja för halva priset, baklyse till cykeln och en mp3 bara sådär. men nu ska jag se om jag kan samla ihop familjen för en mysig spelrunda på mitt tokspel! :D :D
lite bilder kanske kommer efterhand, när jag får tid och lust!

god fortsättning!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback