josefinedahlstedt

just wonderful...

2009-12-08 @ 21:09:07

jag är hur trött som helst! och huvudet värker...
så morgondagens studiedag kommer perfekt, även fast den kommer tillbringas med en hel del massa plugg. slipper iaf gå upp lika tidigt och allt, det gillas Y
skolan rulla på idag och jag är snart klar med alla no-frågot inför provet och det känns mycket bättre nu.
all tid i skolan är så enormt bra med er underbara människor, ni gör skolan värd<3
hurtig som jag är så blev det iaf träning idag och det va kul. sprang lucianatten som är en heltokig bana med massa roliga kontroller med godis vid vissa. jag tema såklart med bästa lisa men tyvär hitta vi inget godis, men gó som conny är så berätta han att det fanns en godispåse kvar i skogen och vid vilken kontroll :D så vi gick en liten omväg på hemvägen för att hitta den i mörkret utan lampa,- men vi lyckades och det va riktigt smarrigt!

men nu ska jag nog sätta på någon bra film och mysa i sängen och sedan ta vara på sovmorgonen imorgon!! :D

 

 

bästavänner ♥

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback