josefinedahlstedt

klanthuvud

2009-12-14 @ 19:51:31




idag var det spökbolsturnering och det va superkul, såklart va vi grymma första omgången men tyvär så gick det lite sämre efter lunch men det blev en finfin tredjeplats,- GO PUSSY;s!
men idot som jag är lyckas jag (hör och häpna) knäa mig själv i hakan, ett sår på hakan, svullnad och en trasig tand blev resultatet, elr mja jag tror iaf min tand gick sönder. det blir att gå till tandläkaren imorgon och cheka!
sen cykla jag hem, helt utan att ramla! Ajustä, en annan kul grejj var ju när jag skulle gå upp för dom två trappstegen upp till skolan. vad gör jag? jo, jag missar på något konstigt sett och halv snubblar, folk tittar och i min ensamhet börjar jag skratta x)
det blev träning sen och göran hade fixat ny muuuuusik,- wiheeej!! så det blev en hel del sång på styrkan idag för det är ju helt klart min starka sida och alla andra nöjt av min skönsång, kul att man kan glädja nån menar jag.
men nu känner jag för att kolla på ett oc avsnitt fakstiskt :D

men eftersom jag är så gó och glá idag så ska jag dela med mig utav ett roligt skämt först;
det var en gång en trött gris
en trött gris som bodde i sverige
sen flytta han
han flytta till london
och då blev han pig(g)

BÄST SOM JAG ÄR FICK JAG JU ÄVEN MVG PÅ NO PROVET!! glädjeskutt genom hela huset och sådär men annars är jag helt normal.
(eve är ju ganska lika grymm som jag,- härmis därva)



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: evebästis

o vi kom 2a då rå :Y HAHA!

'jag har nyss bakat lussebullar och tjockat Massor! *orka träna lixom... (a)

2009-12-14 @ 20:14:05

Postat av: evebästis

vi är grymma! bäst helt enkelt <3

2009-12-15 @ 06:38:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback