josefinedahlstedt

lika stora tår som globen.

2009-12-27 @ 22:31:24

what a day!
tänk att allt vände, jag som trodde att dagen skulle bli supperkass faktiskt blev het toppen :D
upp tidigt för att ge sig ut på en skidrunda i snön, ett varv blev det plus dit/hem. riktigt trevligt men ganska jobbigt. men nu ska jag försöka ge mej upp dit flera gånger och få grepp om det där, jag ska bli som charlotte kalla!
sen hem och duscha för finbesök väntades,- bella och sara!!!
ner till kälaren, där blev det till en början singstar för hela slanten, sen gick vi till handlarn för att köpa godis som vi kunde äta samtidigt som vi titta på rosa the movie. MYYYS!  där emellan hann vi oxå kläma in våffeätning, och det var inte lite våfflor det. men gú så gott det va.
sen fortsatte kvällen med singstar och slutade med att vi gjorde vår egna lilla film om sara,- den 48 åriga kändisen!! WIHOOO! sen dog det batteriet i kameran men det var ändå då dags för sara och bella och dra hem då. men viken toppen dag, massa skratt, bus och sång. det kan inte bli bättre!
men nu har jag suttit ensam i tjugo minuter och har redan tröttnat på ensamheten så imorgon så för att bota detta så ska jag träffa anna, den lilla duracelkaninen- tjuhooo :D

slänger upp trevliga bilder från denna trevliga dag!

bella och sara tillverkar våffelsmet!

MUPPAR!

sara med den skumma 'auran'! xD

tack för toppen dagen brudar!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

MUPP!

och bilden där jag är med på kan du väl ta bort och bränna upp den lr nått liknande. I WOULD LIKE THAT!



PUSSPÅDEJ<3

2009-12-27 @ 22:54:38

Postat av: bella

jag är också bra på att skriva namn och så..

2009-12-27 @ 22:55:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback