josefinedahlstedt

nej gud jag har inte blivit märkvärdig, nej inte alls

2009-12-15 @ 22:11:04

om man bortser från slaget i huvudet i papperskorgen, de dumma tandläkarna, träningsvärken och min taklampa så har dagen varit utmärk!
jag hade svårt att dra mig upp ur min varma säng men efter 45 minuter snooze så kom jag upp iaf. sen kom jag till skolan och allt kändes så bra bara för att no provet gick så bra i fredags så jag unna mig själv typ plugg den första timmen sen bestod nästan hela dan av rast så att säja! det va skönt, skönt att bara tare lungt och ha kuul.
sen inträffa en tråkig händelse, jo, denna trevliga dag fick en snabb vändning då simon dunka mitt huvud i papperskorgskanten... :( så nu sitter jag med en bula i pannan. men då tänkte jag att jag skulle hämnas och ge han en lavett, men smidig som han är lutar han sej bakåt och jag river eve på näsan ist,- fast jag fick mig ett gott skratt och hon överlevde iaf, pjew viken tur!
aja, men sen drog jag och eve till face för att jag skulle gå på make up rådgivning som jag fick förra året i födelsedagspresent... :$ men det va riktigt kul och massa härliga tips (y)
men sen ut i snön och cykla hem med min fina make, aja det va inget speciellt jag skulle ha den till så jag drog upp till träningen som gick toppen och det var hur mysigt som helst att springa i snön och sjunga julsånger, riktigt julkänsla faktiskt!
en härliga varm dusch och sen vare planeringsmöte som jag och lisa var inbjudna till, jo men det funka ju det oxå. kom inte fram till så mycket men det blir örebro och natt-sm iaf trorja!
hur kul är det att komma in i sitt rum och inse att ens taklampa är försvunnen, jag går inte till mammas och pappas rum och vad hittar jag där om inte min lampa!!!? gaah, då har dom bara snott min lampa sådär för att deras va sönder, vika typer!!
och sen blir jag oxå så jävla piss of på idottandläkarna!!!, när jag va där i april så säger dom ;' jo, men du kommer iaf få tandställning innan då slutar nian'
pappa ringde iadg och hörde vart på den där listan jag srog och då säger dom; ' jo, men josefine kommer nog få tandställning om ett år' ETT ÅR?! ETT HELT ÅR TILL?!?! jag som har väntat sens i april!!! DAMN!!!! inte kul.



en nysminkad josefine, väldigt ovanligt mycket smink!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: evebästis

stackars mig! <3 :( xd, haha, ett ärr blir ett fint minne ^^ men med dina nya sminkkunskaper så kan du ju hjälpa mig att dölja det?! :K great!

2009-12-18 @ 15:51:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback