josefinedahlstedt

snö, snö, snö & snö

2009-12-20 @ 19:24:47


jag gör min egen snöängel i all snö som fallit på marken


det är massa snö ute och det är julkänsla till max!
de två och en halv första timmarna av dagen har spenderats ute vid tjalvegården där jag och pappa (eftersom lisa blev sjuk)  sålde skogsbingo. det va typ -8 grader men massa kläder gjorde så att jag höll värmen.
efter två ganska långa timmar så fick vi till slut plocka ihop och gå in och fika!
sen vandra vi oxå bort till thaperskafältet och kolla skidspåren och det såg najs ut och ja, jag vill åka skidor!! helst neråt x)
hem och snabbt byta om för jag och pappa hade planer att åka ner till stan och hitta julklappar och skor till mej. elr pappa skulle införskaffa lite klappar. det blev lite halft misslyckat för vi hitta bara två par skor till mej och inga julklappar.
en riktigt mys dag med min fader <3
hem och fortsätta på jultemat genom att pynta vår fula plastgran men nu känns allt toppen, det är måste ju iaf vara årets mysigaste årstid!
som det känns nu kommer inte morgondagen bli sämre på något sätt för då blir det att leka med anna och marcus och vi ska ha pulkarace!!!!!!!!!!!!!!!!!
jullov är ju helt fantasktiskt, ett jullov med massa snö tillochmed!, jag älskar't :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback