josefinedahlstedt

time is running out

2009-12-22 @ 20:19:15

gaah, nu äre såhär. två dagar innan jul och jag har huvudvärk och halsont. det ser inte alls lovande ut. det funkar ju inte alls att bli sjuk såhär innan jul, nej det är inget! det är säkert borta tills imorgon. det är så det måste vara.

så lika tråkigt som det här, lika tråkig har min dag varit...
fast det har ändå varit skönt att bara tagit det lungt., elr till en början med så gjorde jag lite nytta då jag damma hela mitt rum!! sen har det mest blivit slapp framför datan och filmer har oxå hjälpt mig att fördriva tiden.
men nu är det kväll iaf och det betyder att man snart kan gå och lägga sog och när man sover så jag jag förvandlas och vara superfriisk imorgon! JIPPIE :D
men jag tycker verkligen det känns att det är jul om bara två dagar, ååh det är så himla mysigt! julgranen är klädd, massa paket i förrådet, tomtar och fullt med snö överallt!!!! en vit jul, det känns ju toppen... för just nu känns det som det var länge sen det låg såhär mycket snö på marken någon jul innan.
jag tycker verkligen är så himla underbart, jag är så himla glad, allt är så perfekt. vad har jag att klaga på lixom,- lite halsont och huvudvärk? men äsch, det är bara en lite detalj.
man borde faktiskt glädjas mer över det man har. för det känns som att folk tar allt för givet, det är sedan när det försvinner som man inser att man borde uppskatta det mer när man hade det.
så nu ska jag verkligen njuta av den här julen när jag har allt! bästa vännerna och toppen familj. <3


bara för att allt är så himla trevlig så slänger jag upp en toksöt bild på mej och tilda ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

hahaha... om det är någons rum som behöver dammas så är det mitt ^^ *men håller med dig till 120% om det där med att njuta av julen... vips så är den borta lixom. Men jag saknar att ha dig runtomkring bästis..! men vi ses snart! *om inte annars så finns du alltid nära mig, 'i mitt hjärta. <3



*btw. kolla syrrans blogg , wwww.sabinademhern.blogg.se

Några julbilder på mig och syrran för ett par år sen! Haha....



*sötisbild på dig och Tilda dårå! haha, gullungar.. <3

2009-12-22 @ 20:44:55

Postat av: Anonym

http://sabinademhern.blogg.se/ *



och tja.... ett 'par' år sen ><

2009-12-22 @ 20:46:49

Postat av: Sabina

Haha jo visst är de mysiga :D tack för kommentaren ;)

2009-12-23 @ 11:22:53
URL: http://sabinademhern.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback