josefinedahlstedt

toppenhelg!

2009-12-13 @ 20:39:32

internet har segat i helgen och jag har haft fullt upp för uppdatering men nu ska det återgärdas!

fredag (21,30)

jag må jag leva
jag må jag leva
jag må jag leva ut i hundrade år
ja visst ska jag leva
ja visst ska jag leva
ja visst ska jag leva ut i hundrade år!

HURRA HURRA HURRA! :D


wihoo! för idag är det josefines stoora dag,- 15 år nudå! ;)
dagen har varit obeskrivligt toppen. massa finfina presenter av både vänner va familj. fast det blev ju lite pisnsamt när hela luciafirandet stoppades för att sjunga för mig, så alla 8;or & 9;or sjöng för mig tack vare bästavännerna!!!!
sen på eftermiddagen blev allt helt plötsligt lite tråkigare eftersom att det då var noprov, men gú vad svårt det är att skriva prov och försöka få med allt man egentligen kan, USCH! men jag överlevde det oxå ich efter det blev det paketöppning på skolan då jag fick nagellack, lypsyl, armband, ljus och godis av sara, eve, emelie, frida, tilla och bella! TUSENTACK,- verkligen jätte fina stuff. det glamorösa nagellacket sitter redan på naglarna och det ser skit najs ut :D 
efter en kylig cykeltur hem så kom lisa över och vi har haft mys hela eftermiddagen och jag fick en härlig present, nämligen ett prsentkort på franskmanikyr! Y och sen vare såklart två superheta bilder på mig och lisa som ingick oxå, haha x)
sen kom farmor, farfar och mormor hit och det blir mer firande med toppenpresenter, typ pengar och godis! :D :D
nu chekar jag och lisa idolfinalen och har almänt mysigt som alltid! :D
MIN FÖDELSEDAG KAN INTE BLI BÄTTRE NÅNSTANS! :D :D


lördag
hela dagen spenderades med lisa som även sov här fre-lör, vi hade heldag på stan och införhandlade julklappar. så nu är jag helt klar med det oxå, wihej!
efter ha slagit in alla fina klappar med rim och allt så käka vi tacos hemma hos henne sen blev det slappning framför tv;n där vi även somnade tillslut ;)

idaag
vakna av att tilda kom ner och busa med oss <;
efter lite tittande på nalle puh så blev det frukost sen sandra jag över till mitt hus och fixa mig lute snabbt. jag och mamma åkte då iväg till maxi och införhandlade lite mer julklappar och jag fick då oxå ett par nya gympashorts.
påvägen hem hämtade vi fabbe.
på eftermiddagen var jag väldigt duktig och hjlpte till att slå in lite klappar, pluggade och skrev julkort!
och nu är det inte alls långt kvar till julafton och det snöar tillochmed! SÅ RÄTT!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Låter som en bra helg :D



För övrigt så lottar jag ut ett Cliniqueset , kanske en bra julklapp eller så:D::D

2009-12-13 @ 20:54:50
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Postat av: evebästis

hihi, grym sång av oss ^^

och vi älskar snön... HOPPASOPPASHOPPAS den stannar..! <3

2009-12-14 @ 20:11:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback