josefinedahlstedt

äggstra!

2010-04-01 @ 21:35:28



IMORGON BÄR DET AV TILL BLEKINGE OCH
VI TAGGAR FETT!

jaa, det känns riktigt kul att få komma iväg och tävla nu efter denna långa vinter med massa snö. och att få träffa massa underbart och kaknat folk blir ju bättre än bäst! att packa har jag än så länge bara skjutit upp så det får jag se till att fixa imorgon. för vi åker ju faktiskt inte förens klockan ett så jag har tid att fixa somethings imorgon.
sen har det även varit påskäggsletning här hemma, pappa hade klurat ihop massa tok-konstiga små ledrådar och gömt överallt och med ord som tydligen bara en svensklärare förstår sig på. men vi löste det och mumsigt påskägg med godis, pengar och två lotter är i min ägo!
och i skolan var det lite religöst med fina psalmer, mycket fin insats och mig och sara. det visade sig oxå att victor oxå va en hejar på det där med psalmsjungning, great! sen får man ju inte glömma dagens höjdpunkt. vi var nämligen och titta på bananas på konstmuséet och det var riktigt kul och tiden bara swischa förbi. jo men så är läget och jag ska fortsätta chilla max och fortsaätta tagga fett mycket, YOOOO! shobree broschaan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback