josefinedahlstedt

all the right moves

2010-04-06 @ 22:42:46

åh, viken tråkig dag! jag har gjort absolut ingenting och jag dör av tristhet snart. elr okej, jag har ju faktiskt pluggat lite, precis vad man ska göra på ett lov, HE-HE! det var inte planerat att det skulle bli sån här trist dag egentligen men så blev det och imorgon ska det bli en bättre dag. jag borde verkligen ge mig ut och träna lite imorgon, men hur kul är det att själva löpa omkring i skogen som ett fån? jo men en lååång promenad kanske skulle kunna vara en bra start på dagen. vi får se hur det blir med det imorgon.
men jag  har ju faktiskt varit i blekinge fredag till måndag och det var verkligen helt kanonbäst! lerigt tc, uteduscha, bommade kontroller och underbart folk,- vilken perfekt kombination. tävlingarna gick väl inte riktigt som jag ville men vintertränigen kanske har hjälpt lite och nångång kanske även jag lyckas få in en fullträff och står där överst på prispallen. men det har varit så superkul att bara få springa och göra det man gillar allra bäst och förstås att träffa alla underbara vänner! awh, det känns bättre än bäst att tävlingsäsongen är i fullgång nu igen!

inte jätte många foton tagna där nere i blekinge, men det här knäpptes i vår lilla stuga!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback