josefinedahlstedt

ett vanligt liv

2010-04-11 @ 21:47:17

hejhoppgummisnopp!
nu sitter jag här, sista kvällen på lovet och det känns surt med tanke på den tuffa pluggveckan jag har farmför mig... men jag ska slita som ett djur och va grymast! jag menar jag lyckades ju få mvg på teoriuppgiften i idrott så det blir väll ingen match att klara av lite plugg denna vecka!
men åter till det bra igen, lovet. jag har haft ett kanonlov, starta segt men det har varit ganska full rulle nästan varje dag nu. sen i fredags va det kalas, som börja på busfabriken där vi fick leta upp en låtsasmamma för att sedan kunna busa loss som bara den,  och ja, vi va kungar på att busa! sedan hem till sara där vi blåsta ballonger, jag baka dundergod tårta, grillade och satt ute på altan och åt. fy vad mysigt det va! en liten detalj jag glömde va ju att vi oxå råkade ha lite gräddkrig, massvis med kul men samtidigt massvis med äcklig fläckar. sen blev det alldels för lite sömn, ( 4 timmar) så när jag sedan kom jag hem va jag stentrött och skippa träningen och sov fyra timmar till.  mys med eve lördagkvällen och sedan ett skapligt tidig kväll så vi skulle orka oss igenom dagens plugg som vi har kämpat igenom, men det blev ganska lyckad måste jag påstå! vi belönade sedan oss själva med en promend till halvars och glassätande. sen drog jag , mamma och pappa till krokek för att titta på säng,- inget att ha men det blev ett mysigt stopp vid vattnet... ja, det va lite små kyligt i vattnet.
men nu borde jag avsluta denna dag för att orka med dennna superpluugigavecka!






Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

grymt mysig vecka och helg! <3

2010-04-12 @ 16:56:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback