josefinedahlstedt

gó och glá kexchoklad

2010-04-08 @ 22:33:24

tjabbatjena!
kanondag idag, umgåtts med mina söta vänner frida och evelina som jag tycker om oerhört mycket. vi har haft mycket mysigt tillsammans.
sen efter allt mys så var det dags för teknikträning. men ändrade planer, det var nämligen nån mördare med gevär i vrinneviskogen så det va tydligen en hel drös med polis med vapen som leta efter honom. så dom bad oss att inte ge oss ut i skogen och springa. så vi hölls på en liten kulle och körde massa intervaller. min hals kändes som ett getingbo men fötter och ben hade en hel del kraft idag så jag kunde ösa på lite, skulle va skönt att bara känna att allt stämmde till 110% och kuta på som en giraff nångång, men halsen satte stopp för det idag. men det kommer massa mer träningar och sen nästa helg blir det tävlingsdags igen, först medeldistan och sen stafett, peppad till tusen på att springa sista sträckan och jag ska kämpa som en riktigt orienterare.
men nu borde jag fundera på att lämna datorskärmen och byta den mot sängen istället så jag orkar gå upp skapligt imorgon för att hinna med allt hinnan jag dra på kalas! först busfabriken som sen flyttar vidare till saras hus med pyjamasparty, jääiy!
sen ska det hurras för både hillevi och victor som blir ett år större idag så GRATTS på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback