josefinedahlstedt

härligt men anorlunda...

2010-04-29 @ 21:08:28

åh, här va det uppdaterat ja! 
men alltså jag har för mycket att göra och för lite tid, dålig kombination helt klart. men just nu känns det absolut inget bra med all kusr som är igång, men imorgon blir det kursredovisning och jag hoppas på det bästa. nu när vi har kämpat som djur. eve och mitt sammarbete har varit det bästa, inga sura miner alls. men vi löser alla världens problem tillsammans och är bäst. men det ska bli riktogt skönt att bli av med kursen sen imorgon för att då hinna lägga tid på alla de andra tusen ämnena. stressigt? nej absolut inte. men annars mår jag bra och taggar helgen, det blir elitserien-tittande, valborgsfirande ocg självklart tiomila! YEAH, viken super helg!!!
men nu borde jag läsa igenom so;n lite för att sedan sova sött och prestera max imorgon, jag kan fixa det här ju!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lindi

heppa heppa sötis! nu vill jag se lite uppdatering här ;D

2010-05-18 @ 18:13:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback