josefinedahlstedt

börjanpånågotnytt

2010-08-22 @ 21:23:15

13 timmar & 47 miuter...
jag förstår inte hur en sommar kan pasera förbi så snabbt, det känns som det nnyss började. jag förstår inte hur det går till. men jag är mer än nöjd med den här sommaren, den har varit helt perfekt!
nu taggar jag gymnasiet tre år framåt och jag är väldig rädd för att behöva ägna all min tid åt plugg, jag menar natur.. aja, det kommer säkert bli kanon! jag är spänd på att få se nya klassen imorgon och även lärarna.
men nu har jag iaf lyckads få mig helt frisk. jag har oxå målat naglarna blåa och bara ett bekymmer kvar kläderna men jag tror jag skjuter upp det till imorgon.
sen borde man väl tänka på att gå och lägga sig så man orkar gå upp ur sängen imorgon.
13 timmar & 40 minuter...



ingen tvekan om att jag kommer sakna kunskap och grupp lotta <3

 


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: evelina

grupp lotta kommer alltid va saknad <3

2010-08-24 @ 19:56:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback