josefinedahlstedt

onetwothree

2010-08-25 @ 17:59:00

packning för fulla muggar och det är supertrist. för det första känns det som ändå bara glömmer allt och för det andra är det tråkigt slöseri med tid. men nu börjar man bli lite van och nu sknas bara lite för att få packnigen fullbordad.
idag har vi ju även haft vår första 'riktiga' skoldag och även fått första läxan! ae, satan äre så här det ska va nu och framåt?
men imorgon väntar en tripp till örnsköldsvik efter tårtkalaset och det ska bli riktigtriktigt kul, dock är jag inte alls in nån bra form överhuvudtaget men jag så gå så jäkla rätt och inte bomma en endaste kontroll!
men nu borde jag ta tag i packandet igen och sen måste jag ju även köpa mat... för imorgon lär det bli lite körigt så jag måste se till att få klart allt idag. ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback