josefinedahlstedt

enbradagheltenkelt

2010-08-23 @ 19:54:28

tjaaa!
första gymnasiedagen avklarad och det känns bra. min klass verkar super och även så skolan. idag har vi inte gjort särskilt mycket, fått papper, lekt namnlekar och sådant.
efter skolan hoppa jag på cykeln och trampa ner till stan när bella, tilla och maja vänta. lite senare kom även frida och eve, en mysig fika och snack om denna dag och allt möjligt. myys
sen mötte jag upp mamma för att inhandla lite det resulterade i ett par vita conversedock fanns inte min storlek på stadiums rea kvar..), en mysig tröja från monki och en bh. suuuper, tack bästa mamma! <3
nu har jag gjort min första läxa och skrivit ett brev till mina mentorer och om tio minuter ska jag se om fångarna på fortet är något att ha.
en riktig kanondag och imorgon börjar jag inte förens 9.30, då blir jag glad!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: BEELLAMITTBENA

mysit o ses oså :)

vill också ha converse o så bah; nä du får inget bidrag den här månad, de jävlarna!

2010-08-24 @ 17:35:16
URL: http://bellafrid.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback