josefinedahlstedt

a good song!

2010-02-25 @ 00:05:00

jag väntar på att damernas storslalom ska börja! attans viken tid det ska ta, det va väl från en början plnerat till 22,00 och det har fortfarande inte börjat, gaah!
men herrarna va ju huuuuuuur suuuuuper grymma som helst i staffeten idag! GULD LIXOM, HOOW GOOD?
dagen har varit hur suverän som helst!, jag fick skjuss ner till resecentrum och träffa frida och bella. sen fixa bella sprutan galant sen gick vi till stan. jag började redan då att göra värsta fynden. ett par jeanstihts (halva priset, 175:-), linna från monki (25:-), sen en kofta från monki (50:-) sen inhandlade jag oxå en fondation-pensel, massa suveräna grejjer!!
sen va det slut på det roliga och frida och bella åkte hem... jag började vandra hemmåt men hade ingen lust och ringde mamma ist så jag gick till hennes jobb och vänta sen gick vi in till stan igen och fynda som bara den! först en mumsig parfym, 5 tröjor och en kjol från monki (allt för endast 187,5:-) underbart!!!!
men nu är det så att storslalomen är inställd och det är ju väldigt trist så jag ska väl göra ngt, för jag är inte alls trött!! men hare bra :D


mina söta vänner <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: BELLA

fyfan va söt bild.



blåser bort rök för den som undrar..

2010-02-26 @ 23:08:18
URL: http://isabellafrid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback