josefinedahlstedt

får död att bli till liv

2010-02-17 @ 18:48:09

jag blir tokig på idrottsuppgiften, det känns lixom som att allt bara blir fel och konstigt.
nu har jag suttit med den även den här eftermiddagen men jag blir inte ett dugg klokare. men ja, det är väl bara göra sitt bästa och hoppas på det bästa!
det är onsdag idag och självklart snöa det, som varje onsdag! det är verkligen så, för jag och lisa har hoppat över skidåkningen varje vecka pga igentäckta spår, inte kul! fast den här plugg eftermiddagen/kvällen är väl behövd för att komma nån vart med allt.
men jag har iaf lyckats kompltera upp so;n idag, yes! så nu skah jag se till att fixa den här sista kursen och få behålla mitt vg, för nu ska jag se till att inte sänka mig i några ämnen. men att höja sig i teknik och musik skulle vara väldigt trevligt, det ska jag se till att fixa (Y)
men sen tycker jag att det är lite småjobbigt med allt os eftersom man aldrig kan få krypa i säng. idag slutar lixom sprintfinalen halv tolv, inte kul. jag får se hur jag gör med det. det är ju lite trevligt att vara lite pigg dagen efter, men det är ju så förbaskat spännande & jag blev så stolt när ferry tog hem sveriges andra osguld igår. det är ju helt suveränt!!
nu ligger min mysiga katt brevid mig och vill bli kliad på magen, snäll som jag är ska jag göra det. hon är ju trots allt världens bästa kissemiss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: iisabella

jo oifs.. men inte så att vi kommer sluta umgås, ELLER HUR? :)

2010-02-17 @ 20:36:38
URL: http://isabellafrid.blogg.se/

Postat av: eveBästis

hihi. min kisse var oxå sådär jättemysig idag! <3

2010-02-17 @ 22:10:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback