josefinedahlstedt

for what it's worth

2010-02-07 @ 19:13:44

hela helgen har i stort sett spenderas med mamma!

jag & mamma har haft världens kanon helg. efter att jag hade kommit hem från träning i lördags så har vi bara haft det suveränt. först var vi på stan och cheka lite, en mascara & body lotion inhnadlade mamma till mig (a)
efter ett tag på stan begav vi oss hem igen för att mysa främför en film. en super bra film. nämligen 'my sister's keeper', gud vad bra den va! tårarna rann på både mig och mamma. när den slutat var det bara att torka bort tårarna och hoppa in i bilen för att åka till spicy hot. därifrån fick vi med oss friterad kyckling, ris och jordnötssås som blev min kvällsmat. mamma lyxa oxå till det med en sallad från paus. muums vad det var gott.
men proppfulla magar begav vi oss ner till källaren för att titta på melodifestivalen. efter det va vi på filmhumör, så vi satte på nån film. fast det visade sig vara en dålig film., elr början iaf, för jag somna sen! mamma titta klart på den men sen gick vi och la oss och det var skööönt!

idag började dagen med en riktigt låång och skön sovmorgon.
sen följde jag med mamma och fabbe ut på promenad i det härliga vintervädret. sen ut och hämta philip, påvägen hem stanna vi och hanndla lite.
hem igen och ta tag i pluggandet, men nu har jag fått en hel del matte gjord iaf och det känns super!
nu ska jag ta vara på de sista timmarna av helgen och hare gött (Y

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: berggren'

Åh sen så kommer han upp ur källarn med..xd

2010-02-07 @ 21:37:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback