josefinedahlstedt

GRATTIS LINDA!

2010-02-11 @ 16:45:50

Profile picture

Nytt UEM-guld till Lindkvist


Skidorientering, Norrköping

Linda Lindkvist från OK Denseln slog till igen i Rumänien. Det blev guld även på torsdagens långdistans.

- Jag siktar på topp fem i långdistansen, sa Linda Lindkvist efter onsdagens sköna triumf i medeldistansen.

Det blev betydligt bättre än så. Lindkvist slog till med det andra UEM-guldet på två dagar. Hon vann med tiden 53.47, 1.17 minuter före tvåan Lisa Lindgren från Sverige.

- Det känns väldigt kul. Jag är inte beredd på att det skulle gå så här bra, sa Linda när NT-sporten fick tag i henne efter det andra guldet.

Nu väntar en dags uppehåll innan helgens sprint och stafett avslutar mästerskapen.

- Perfekt med vila men sprinten kan vara klurig. Det är mycket plock och man måste vara med hela tiden.

 

 

linda är ju hur grym som helst! alltså fatta vad fränt det är att jag känner henne, att jag har busat, sett på bio, badat och massa med lixom europas bästa ungdom i skidorientering!!!!!!!!!!!!!!!! TVÅ UEM-GULD PÅ TVÅ DAGAR!

GRATTIS!!

 

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Berggren

3EM guld av 3 möjliga;D hon e grym! dom lär ju vinna stafetten...

2010-02-13 @ 21:32:30

Postat av: lindi

hihihi:D TACK BÄSTASTE BÄSTA JOSEFINE!! <3 Jag är extremt stolt över att ha badat med dej oxå ju. För att du är så söt ju. När du hittar på något ska jag skriva fem inlägg bara till dej. Sådeså. Eller så skriver jag ändå. PUSS PÅ DEJ!! <3<3

2010-02-17 @ 20:09:34
URL: http://gniretneiro.blogg.se/

Postat av: lindi

hihihi:D TACK BÄSTASTE BÄSTA JOSEFINE!! <3 Jag är extremt stolt över att ha badat med dej oxå ju. För att du är så söt ju. När du hittar på något ska jag skriva fem inlägg bara till dej. Sådeså. Eller så skriver jag ändå. PUSS PÅ DEJ!! <3<3

2010-02-17 @ 20:11:36
URL: http://gniretneiro.blogg.se/

Postat av: lindi

hehe dubbelt upp :D xD

2010-02-17 @ 20:12:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback