josefinedahlstedt

he dosen't know who i am

2010-02-03 @ 18:57:23

huvudvärken är på besök fortfarande! den vill verkligen inte försvinna även om jag tar hur många alvedon som helst så stannar den. vet inte vad jag ska ta mig till. men jag begav mig iaf till skolan imorse i snövädret men jag tajma bussarna perfa så det gick snabbt och smidigt. i skolan har inte mycket hänt, jag har inte fått mycket gjort. fast jag borde för jag har en hel del att göra men orken finns inte! på fredag är det so-prov och jag känner mig inte jätteredo och sen måste jag oxå se till att bli klar med den där förbaskade bilden, har typ inte kommit nånstans på själva presentationen och sen ska jag oxå bli klar med själva serien tills fredag v.7! sen så börjar vi ju med nationella nästa vecka oxå... i svenska. usch jag villl verkligen inte, har varit nervös för dom här redan sens i femman efter jag hade gjort dom! men jag ska göra mitt bästa så får vi se vart det leder. svenska kanske är okej iaf men spanska däremot, hur ska jag klara av det?!
nu antar jag att jag ska trotsa min vilja och läsa några sidor om den globala ekonomin & jag tycker verkligen det är sååå intressant yeah! sen vill jag äte glass och se på film sen ska jag sova som en sött liten hamster med överbett!

passande bild såhär i på varma februari!
ankan,- en tjej jag saknar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback