josefinedahlstedt

i can see you even in the dark

2010-02-04 @ 20:43:42

idag har det pluggats so för fulla muggar!

som sagt så är det so-prov imorgon, usch inte kul alls. det känns lixom som jag inte kan nånting men jag orkar aldrig ta tag i pluggandet heller. förut när jag satt och försökte lära mig lite så frågar min bror om jag vill åka pulka ist. helt klart så valde jag det före pluggandet så vi hörde med lisa, gustav & tilda oxå,- självklart va dom på, så vi hade väldigt mysigt och roligt tillsammans i den stora vrinnevibacken! dock åkte jag återigen i ett gupp och fick ännu ondare i svanskotan. menmen det är sånna smällar man får ta när man har roligt.

 

skolan idag har varit hur seeg som heelst!
jag har varit trött, haft huvudvärk och hungrig. inte alls nån bra kombination så förlåt om jag var jobbig och allt idag, men jag var inte riktigt ensam om att va trött och allt. det kändes som alla va lite så idag. men lite slappt bildpass på förmiddagen och sen en seg eftermiddag utan mycket plugg har det blivit. när vi satt kavr idag så gick vi igenom so;n så lite koll kanske man har trots allt.
men nu ska jag kanske titta om det är något bra på tv och sen ska jag sova & få bli lite utvilad så jag klarar av provet imorgon!
whis me luck!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback