josefinedahlstedt

i hope you count

2010-02-01 @ 21:53:53

sitter med gitarren i knät och försöker få ut några fina toner. resultat: misslyckat!
tyvär så går det inte så väldans bra för mig med den gitarr som inte låter som jag tycker den borde göra, Fy! men vi har som sagt var bara repat en gång så det ska bli ändring på detta hemska ljud snart.
men dagen har varit helt suverän! först en kanondag i skolan, som avslutades med idrott. idrotten bestog av dans och vår är ju helt mirkaulöst bra! riktigt roligt och imorgon ska vi se till att bli klara med den ;)
sen efter denna skoldag så gick jag, frida, eve & simon och käka kebbab och ice cream,- muums. sen så cheka vi på stan och jag köpte en snygg tröja. sen var det dags att möta bella utanför bion och sedan vidare in till biosalongen. det var NV som bjöd på förhandsvisning av farsan den var riktigt kuuul! man fick ju tillochmed gratis läsk, popcorn, tröja & KORTLEK! så det var helt lyckat.
men nu sitter jag sopm sagt och håller in alla dessa strängar på gitarren och försöker spela med andra handen i rätt takt,- helt utan att lyckas dock! men nu är det bara nio minuter kvar till paradise hotel, wihooo! :D

http://www.facklan.se/Affisher/farsanStor.jpg

FUCK YOU SJÄLV!!!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

hahah, filmen va ju fan skojj :D

*lite mindre skojj med flygande flaskor!

2010-02-02 @ 16:20:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback