josefinedahlstedt

i'm wierd cause i hate goodbye

2010-02-19 @ 21:42:49



nu är det sportlov och jag diggar det som bara den!!!
det hela har börjat mycket enormt bra. efter skolan gick följde jag, frida och simon med och köpte skor, sitsnygga! sen gick vi och fika på donken (?!) haha, det var gott och lite mysigt. sen gick jag till fots hem och slappa och åt, ner till stan igen och möta frida och bella för det va dags för bio! vi såg på valantines day, den va bra. inte jättebra och inte jätte dålig lixom, lite halft lixom! men mysig.
nu står os på här och det är herrarnas super, inget svenskt medaljhopp där inte :( men jag ska forsätta med att titta och sitta vid datan tills jag blir så trött att jag vill sova. för sova måste jag göra så att jag orkar med att gå upp tidigt imorgon för att tagga MAQ-utbildning., maha vi får se hur det kommer att sluta!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

hur skriver du lilla gumman. HAHA!

2010-02-20 @ 13:30:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback