josefinedahlstedt

it is so easy to feel good

2010-02-11 @ 22:29:10

tjabba tjena mittbena!
fy bubblan vad jag mår bra just nu. jag har precis kommit hem från en superduper träning i söderköping med en hel hög härligt folk. även denna kväll sprang jag tillsammans med kakan bland söderköpings gator, med en ful nunna-buff runt huvet och avslutade med en sexi pannlampa! åhyes jag var så lätt hetast av Alla!
det var en riktigt roliga träning med lite olika slingor. fast i början kändes det att det var upp emot typ 12 minusgrader men efter ett tag var kroppen varm och det kalasbra att springa! mitt och kakans kloka huven slog ihop och det blev bara liiite snöpuls! och ja, det känns redan i mina lår. men det känns skönt nu!
sen att nationella gick dåligt kan jag nu i efterhand i göra något åt så att jag har förträngt dom! men det har varit en kanondag i skolan, och jag måste bara berätta att ni är sååå bäst och jag har verkligen alltid roligt med er! ni förgyller verkligen min dag och skratten vi delar är oslagbara.
jo så ligger det hela till och nu har jag även informerat er om detta så nu är mitt upprdag slutfört och jag hoppas på att ni får ett bra liv och sover gott!




så fruktansvärt värdefullt <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

(a)

snyggingar i Gb! <3

2010-02-12 @ 07:09:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback