josefinedahlstedt

keep on working!

2010-02-22 @ 21:59:35



nu hoppas vi på guld då! kom igen kalla & haag!!!
somsagt jag sitter fast framför tvn och är mycket nervös. men jag hoppas det går bra! sen har jag kommit fram att jag ska bli coach och sätta ihop bra lag även på herrsidan nästa år,. surt att dom inte ens gick vidare till final. såäre.
dagen har handlat om allt annat än sport, jag har nämligen varit i linköping och shoppat med mamma. två tröjor och lite stuff köpte mamma till mig! (a) jag va väldigt trött när jag kom hem och jag har följt både curlingen och skidrona nu och nu äre final som gäller. så keep on smilling and hold yours thumbs och toes, I will do that!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback