josefinedahlstedt

nothing compares to you

2010-02-08 @ 19:50:40

jag funderar på hur mitt gymnasieval egentligen kommer se ut. jag verkligen inte bestämma mig för haga elr kunskap! båda verkar bra, det är så sjukt svårt.
men denna dag har nästan bara bestått utav dans, dans hit och dit. sen avslutades det med dansuppvisning och jag tappa bort mig och allt. usch!
sen tajma jag bussen hem perfekt. men nu är det slut på min buss-åkar-tid nu får det bli cykeln framöver. sålänge inte norrköping inte druknar i snö iaf.
sen var det lite slapp styrketräning med en mysig bastu efteråt. & gud var roligt jag har med er tajlvianer. & nu har jag oxå anmält mig till växjö-lägret,  som kommer bli najs!
nu är jag trött, men jag tänkte att jag skulle ta bort mitt gammla skruttiga nagelack och måla med nått nytt fint!

men bara för att visa hur bäst vi tjalvianer är så slänger jag upp en bild när vi vann stafett-dm!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback