josefinedahlstedt

nu är det dags för fredagsmys

2010-02-05 @ 22:18:00

usch, idag faila jag verkligen på so-provet! sjukt kort tid och massa knasiga frågor. inte kul alls men nu är det iaf över, pjew!
det var väl i stort sett det ända som hände i skolan idag. sen sluta vi klockan ett men vi va kvar till typ två och.. mjo vet inte riktigt vad vi gjorde. sen gick jag, eve, frida & simon på stan,- ganska seegt!
tillslut tröttna jag och frida så vi gick och köpte godis ist, muuuums! efter det fick jag springa till bussen och sen hem. kvällen har varit ganska trist men skön, har ätit godis, suttit vid datan, ätit och tittat på tv med mor & far.
imorgon blir det minsann ingen sovmorgon utan då är det träning som gäller för hela slanten. i söderköping ska det springas, jag vet inte vad men det är säkert något roligt som dom har hittat på. wiheej!
nu blire väl lite mer segning och sen blire sängen, är jäkligt trött,- idag igen!!!!

livet är på topp!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback