josefinedahlstedt

one in a million

2010-02-14 @ 20:03:44

HOW CUTE?!

 

trött, kall & ont i svanskotan.
idag har jag vaknat tidigt av att tilda kom ner och väkte mig och lisa. vi tre myste ett tag innan det var dags för frukost. en smaskig frukost och sen på med varma kläder. halv nio lämnade vi vrinnevigatan och passerade nörrköping och vi hamnade tillslut ute vi tjlavestugan. jag följde nämligen med familjen malmström/berggren för att hjälpa till med serveringen. vi blande fikaserveringen med pulkaåkning & det var super mysigt och roligt. ulla-britt kom på att man även kunda åka på soppsäckar, riktigt kul. MEn jag lyckas då köra in i en stubbe som sticker upp ur snön och slår i min svanskota igen! pain in the ass!  men jag överlever hoppas jag.
när vi kom hem ändrades mina planer från pliggeftermiddag till myseftermiddag. jag och pappa åkte nämligen ner till farmor & farfar där även monica & leif var. vi åt mumsiga våfflor och prata om livets svåra gåtor, jag är så mycket klokare nu.
men nu ska jag tare lungt och ladda inför morgondagen som bjuder på en del roligheter,- kanske!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback