josefinedahlstedt

release me!

2010-02-15 @ 20:17:44

HOLA! qué tal?
estoy bien y, aah nu tar vi det på svenska ist! men somsagt det är bra med mig och jag har haft en suverän dag. slöjd hela förmiddagen och nu är jag i full gång med min snigga ståltråds-fisk, yeah!
efter lunch va det repning i musikslaen med tjerna, och jag var grym. fast det var bara jag som tyckte det så dom stängde av min förstärkare så jag inte hördes för jag tydligen var i fel takt (?!) jag tror mer att det var dom som var helt fel ute och inte insåg att det faktiskt var jag som spela rätt.
skoldagen avslutades med idrott, tufft. men riktigt kul och skönt! lite intervaller och styrka satt fint. sen hem och käka snabbt sen packa väskan och möta anna för att sedan köra ännu mer styraka ÅHYES vad jag är stark nu månitro! :D
när vi hade ätit klart och satt och pratade såg vi glassbilen köra förbi utanför och knäppa som jag och pappa är berger vi oss ut i vinterkylan för att köpa glass! väldigt dyrt dock men mamma betala och det är inte allt för ofta man handlar glass av glassbilen! god va den oxå! :D :D
nu har jag sett när kalla tog hem os-guldet! såå grymt bäst, helt otroligt jue. men det va kul att sverige får nån framgång där bort i vancouver. men nu är jag böjd med detta inlägg. hoppas ni oxå är det. så nöjd att nu kansek slänger in en liten kommentar, det skulle värma (a)

härlig bild från tävling. jag saknar all tävlingar! men snart smäller det igen,- fullt ös varje helg!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

tss... tycker jag är väldigt duktig på det här med att kommentera. så om det värmer dig, borde du ha 50graders feber nu tycker jag :Y



'1å2å3å4å1å2å3å4å..' hihi. puss

2010-02-15 @ 21:43:20

Postat av: karin :D

jag är kalasnöjd! HAHA :D

2010-02-16 @ 09:46:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback