josefinedahlstedt

rock this planet

2010-02-18 @ 21:49:16

wiheej!

jag tycker att det ska bli sååååå trevligt med sportlov. bara en ynka dag kvar nu. den kommer antagligen vara lite slapp, lite idrottsplugg och sen bus!
för övrigt så har jag haft en mycket bra dag idag. jag har blivit klar med bilden, varit hos trandläkaren (såg suveränt ut i munen), träna & liite plugg.
det skulle inte kunna bli mycket bättre om man tänker efter. sen är det mysigt och mycket spännande med allt os på tvn, snart är det jesicas tur att köra slalom i super kombinationen Och sen är det anjas tur som imponerade med en sjundeplats på störtloppet, hoppas slalomen går bra för henne (y)
men nu ska jag nog fläta håret och sedan krypa ner i sängen och se på os tills jag somnar, satan va mysigt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback