josefinedahlstedt

som en dans på rosor

2010-02-28 @ 21:31:57


bild från härliga skol-sm!


nu sitter jag här, sista kvällen på lovet och det känns inte kul! det har lixom gått så obeskrivligt fort, det bar försvann jue. men mitt lov har iaf varit super, massa bus och mys med vänner och återhämtning så nu ska jag nog klara av tre veckor i skolan för sedan blir det en vecaks ledigt för då hänger nämligen jag med bästavän lisa till tänndalen och det kommer bli såå mycket skoj! :D
men min helg har varit super. fredagen spenderades först i yxbacken och sen viadre hem till kennet och nettan för att käka god mat, haha! sen kom vi hem precis lagom till damernas final i curlingen, så i min säng låg jag och kolla på det. elr mja, jag somna efter dom typ två första omgångarna men sen vakna jag precis perfekt till dom två sista, spännande så in i norden! sen somna jag snabbt efter den segern sådär vid klockan tre! 5 timmars sömn och sen upp och hoppa i träningskläderna. sprang en bana runt om i staden med lisa, elin och hillvi, vi hade mysigt!
spendera även resten av dagen med lisa och elin och självklart vann jag markoolio-spelet!
idag har varit en lugn dag med sovmorgon, handel med mamma och fika hos farmor och farfar sen tittande på när olsson tog brons,- Igen!
men påtisdag bär det av till romme och det kommer bli superkuuul! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback