josefinedahlstedt

the day the door is close

2010-02-23 @ 22:08:00



nu är jag väldigt trött! men somsagt jag sprang ju typ 6-30 km på träningen och fick bautaont i mina hälsenor/vader, usch vad det smärtade!!! :(
men nu är det väldigt lungt och jag har haft världens toppen dag tillsammans med lisa, vi har skrivit inbjudan, lagat raggmunk, busat, sett på vidoefilmer från gamla tävlingar och haft en superdag tillsammans. du är bäst lisa <3
sen tyckte jag oxå att svenska tjejerna gjorde ganska bra ifrån sig på stafetten idag, det va lixom inte så attg man hade nåra medlajförhoppningar men det sluta iaf med en fin 5;e plats!
men nu ska jag titta på skicrossen hade jag tänkt och sen sova så att jag orkar stötta bella imorgon ;D


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: BELLA

sv: 12???!!

2010-02-24 @ 19:44:07
URL: http://isabellafrid.blogg.se/

Postat av: BELLA

sv: ojdå, vad köpte du då? :)

2010-02-24 @ 20:53:57

Postat av: brggrn

vaddå 6-30 km? :s

2010-02-24 @ 22:10:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback