josefinedahlstedt

the worlds greatest

2010-02-21 @ 21:18:08

nu sitter jag och tittar os såhär efter världens bästa start på sportlovet.
nämligen har jag, eve och frida myyst hur mycket som helst. dom anlände till mig vid halv tre igår, vi åkte ner till hagebycentrum och köpte godis, chips, läsk, enegridryck och pizza. sen hem och börja med OCmaratonet! vi titta och åt, åt och titta. sen vid typ halv fyra elr något kanske så stängde vi av tv;n och använde våra egna munnar till att ha trevligt! vi prata en hel massa och allt vad går att prata om. vid sex på morgonen sen kände vi att det kanske va dags för att va tysta och få lite sömn iaf, vi somna snabbt i soffan och vakna inte fören klockan elva igen. då åt vi frukost farmför nåra avsnitt av OC. tills vi kände att vi kanske skulle ta och bege oss ut i snön och busa lite. sagtochgjort!
vi gick en sväng med fabbe och han bajsa typ 2,5 gånger men vi hade bara en påse! men frida lyckades lösa det och öpnna den gamla och hällde ut bajset och plocka upp den nya och det gammla! jag och eve fick oss en hel del garv, tack frida!
sen lämna vi fabbe och gick till vrinnevibacken vandra upp i massa snö, men väl uppe på toppen va det sjukt mycket snö! väldigt rolig underhållning det där med snöpromenad alltså, vi garvade som djur och snöpulsade massa!!
sen hemma i värmen och då käka vi kladdkaka framför OC och möös! sen va dom tär tvugna att dra sig hem och det va sorgligt jag skulle gärna spendera hela lovet på det här sättet med er underbaringar! jag älskar er<3














Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: frida bajsplockaren ;P

så jävla roligt jag har haft:D aldrig skrattat så här mkt på ett dygn förut. vet inte vad jag skulle göra utan er älskar er otroligt mkt <3

2010-02-21 @ 22:10:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback