josefinedahlstedt

you, and you, and you

2010-02-02 @ 21:47:08

nu är jag trött i kroppen och huvet värker efter ett träningspass ute i snön. men träningen var mycket rolig eftersom att jag sprang och busa med kakan hela banan. 'bor det mycket utläningar här?, för det luktar curry' HAHAHAHAA!
skoldagen har varit bra och jag samlade äntligen mod till mig och redovisa engelska vilket könns grymt skönt nu! sen imorgon ska jag se till att bli av med svenska 27 oxå. jag måste ju se till att ligga i fas eftersom jag ska ha ph med stefan imorgon, inte kul. inget specielt som har hänt idag lixom, fast bussarna sega enormt mycket imorse, helt fulla så man fick vänta på nästa och allt! kallt & inte alls roligt.
men nu ska jag invänta att finalen av paradise hotel ska börja och sen ska jag sleepa och hoppas denna jobbiga huvudvärk är puts väck imorgon (Y)

freja,- dagens bussvän!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback