josefinedahlstedt

it's a choise we make

2010-02-25 @ 22:14:51

supertoppendag idag!!!
tillslut så va hela klädrensningen över och jag och lisa kom på superidéen om att ge sig ut i skogen med skidor under fötterna, sagtochgjort! vi åkte tre varv på 2,5;an och filma massa! hur roligt som helst hade vi, helt sjukt vad du är bäst lisa! vi gjorde en liten instruktionsvideo till hur man ska åka längskidor. inte för att varken jag eller lisa egentligen bidrog med rätt teknik överhuvudtaget, men det va hel skojjigt!
sen efter typ två timmar (?) i skogen va vi tillbaka vid vårt gula hus och hoppa in (efter all rensning) i bastun, så där satt vi och myste i värmen. tilda gjorde oss oxå sällskap, mycket mysigt. sen blev det snowbords-tv-spel och jag helt klart grymast. lisa hade nooo chans,- sucker!!
mat, os-tittande och mys har kvällen avslutads med och nu funderar jag på att titta på en film. sen imorgon så taggar vi skidor i yxbackeeeen, TJOHEJ! :D


bästa vännen föralltid!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback