josefinedahlstedt

you and me is a perfect recipe

2010-02-13 @ 17:21:18

jag och lisa bär på dom grymaste snowboard skillsen!



härligt med massa plugg!

jag och lisa sitter nu här i lisas hus framför varsin dator och pluggar som bara den. elr mja, jag har tappat orken nu och gör ingenting ist. men lite har jag iaf fått gjort och det är braa!
idag har vu varit superduper duktiga och tränat i söderköping med en hel drös trevligt folk. i sprang en klurig bana i all snö, väldigt jobbigt med all snö, men gud va man bli strak av detta. det är ju suveränt.
imorgon fortsätter vi i det aktiva spåret, för då ska jag hänga med familjen malmström ut till tjalvestugan, massa myys och bus! så komme jag då att fördriva alla <3-dag!
fast ikv blir det oxå mys med lisa, melodifestivalen står på schemat och det gillar vi även fast det är dåliga bidrag typ jämt! aja, det är sånt man får leva med :D
soo loong töntar!

HAHA! ukelele på skolavslutningen a la´nollsex!
freja, azra, gustaf och jag!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback