josefinedahlstedt

dear mister president

2010-01-08 @ 22:19:24

steg 29 i matte CHECK!
wihoo, nu äre bara 25 steg kvar dårå.
nae, men dagen har varit bra. det hela började med ett besök på arbets museumet,-det funka!
sen vidare till skolan och plugga matte med bella och bli klar med steget, tjata om att få redovisa. men naj. så många pepparkakor hade tydligen varken robban elr mattias ätit. för dom var inte alls snälla så vi fick inte redovisa.
men sedan efter lunch, var iag robban omvandlad och snäll så först redovisa jag,- toppen! efter mig så redovisa även bella.
VI ÄR SÅ ENORMT GRYMMA! :)
för att fira denna underbara händelse så gick vi efter skolan till fräcka och tog sjävlklart en kladdkaka- Muums! frida följde även med dit och gjorde det hela mycket trevligt.
mycket snack & mys för att sedan ge ut sig i kylan igen för att cykla hem till fabbe som var tvungen att gå på en liten promenix. sedan tittade jag och min bror på lite skidor tillsammans. helena jonsson är ju ganska grym faktiskt, det blev en fin andra plats för henne i dagens sprinttävling.
en lugn eftermiddag med en tur till hageby centrum med mamma.

det känns riktigt trevligt att vara ledig på måndag och tisdag. på måndag ska eve och frida komma hit så ska vi planera för kockduellen. häärliigt.
men ouh, jag har kollat lite om gymnasievalet nu och det är ...svårt. alltså gud, men just nu så trorja det lutar mot natur på haga. men vi får se hur detta slutar. men det är jobbigt, man vill ju välja ngt bra, nånstans där man trivs och det är så svårt att redan nu innan veta allt sånt. men man får väl chansa. välja det man tror är rätt för en själv.


fika-brudar!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: '

naeee välj nått som e rätt för nån annan (y)

2010-01-08 @ 22:29:35

Postat av: BELLA

MEN DEN DÄR BILDEN MÅSTE FAN VARA ÅRETS FULASTE BILD. NÄSTA ÅRS OCKSÅ KANSKE. MAN VET ALDRIG.



MYSIGT MED FIKA IAF! <3

2010-01-08 @ 23:03:21

Postat av: =)

Du skrev aldrig att du såg min mor på HC :( </3

2010-01-08 @ 23:05:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback