josefinedahlstedt

didn't we almost have it all

2010-01-13 @ 20:42:17



dagen har rusat förbi, som vanligt alltså. det var segt att dra sig upp hur sängen imorse så det blev lite stressigt när jag väl kom upp menmen. det är sånna smällar man får ta när man unnar sig lite extra tid under täcket. tillslut satt jag iaf på cykeln mot skolan. lite kyligt men helt okej. om man jämnför med tidigar kan man ju säja att det va varmt. i skolan har svenska mest jobbats och så, det är konstigt men jag jobbar på iallafall. det sista jag skulle fixa innan skolans slut var att prata med cissi, det gick bra och sen vare bara lite flum och sen upp på cykeln och trampa hemåt! hemma väntade äntligen lite mat att få stoppa i magen. och min sjuka mamma sjorde mig sällskap under måltiden. vi pratade också lite planer inför ommöblering i mitt  rum och en ny säng skulle oxå behövas. så nu har vi kommit ett steg närmare det. lite halsont gjorde att dagens träning ställdes in för min del. inte kul. men så istället för det har jag gjort lite nytta, jag har fortsatt med svenska pluggandet faktiskt. och sen blev det dusch och nu målar jag mina naglar! så nu ska jag återå till nagelmålandet så det blir snyggt, sen blir lite mys och sen sleeptime!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: BELLA

söt bild du kom med..

2010-01-15 @ 22:24:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback