josefinedahlstedt

förste januari tvåtsenntio

2010-01-01 @ 19:19:22

tvåtusennio är slut.
det är sorgligt, det har lixom varit ett riktikt toppen år. massa fina minnen från året.

men nyårsfirandet var kul! jag var i svärtinge, med massa folk. raketer, dans, sång, spel och allt. sen går det ju inte att ha annat än roligt när man har agnes i sin närhet.
och sen fick jag ju jättefina födelsedagspresenter/julklappar av agnes, ett superfint armband och matchande hasduk och vantar som var hur mysiiiga som helst! tusen tack. <3 halsduken kom till står nytta till nattens sprkåkadne fram och tebax från agnes till festlokalen, för det var väldiigt kyligt!
vid fem sen drog vi oss hem till agnes hus där det blev godisätande och snack Y.
sen sov vi väldigt länge idag och vaknade inte fören klockan 1... men vi har bara segat hela dagen med film, godis och mys :)
sen kom pappa tyvär och hämtade mig vid 5 och nu har vi käkat pizza och nu segar jag framför datan och sjunger till den höga musiken som kommer ut ur högtalarna!
men imorgon så blire lite mer hurtig stil, för då äre träning i söderköping vid 10 och sen får vi se vad som händer! :)




kossan och ankan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback