josefinedahlstedt

friends are all that you need

2010-01-10 @ 19:57:38

en riktigt skiddag idag!
uppochhoppa vid klockan tie, käka frukost för att sedan bege sig ut i spåren på thaperska med skidorna under fötterna och en lisa framför sig.
på hemvägen körde vi väldigt äventyrligt genom skogen och jag gjorde det klassiska felet så att jag hamnade med varsit ben på olika sidor om trädet. åhja,- det var en rolig hemväg! vi ramla väl lite dåochdå oxå, men det var fantastiskt kul och ja, vad ska man säja. lisa är bara bäst.
in i mitt hus och käka kötbullar med makaroner som mamma fixa, muums!
sen var det bara att dra på sig lite varmare kläder och sedan packa in skidor och pjäxor i bilen.
sen äntligen påväg... men vad händer efter typ hundra meter JO, BAKLUCKAN SPRIKER! HELA GLASET GÅR LIXOM I TUSEN SMÅBITAR BARA SÅDÄR! VÄRSTA SMÄLLEN LIXOM! SCARRY!... så vi vände igen. och glas fanns det överallt.

ahopp, alltså försvann får skjuss ut till yxbacken,- DEPP!
men snälla patric offra sig och tillslut kom vi äntligen ut, jippie!
vi körde massa och det var väldigte enormt kul, träffade även sebastian och oskar.
aja, efter tre och en halv timmes skidåkning kom patric och tilda och hämta oss, vi åkte raka vägen hem och hemma väntade maten på mig. vi åt efterrätt tillochmed,- kladdkaka!  MÖMS!
snart trorja jag ska se på film och sen läsa min nya bok.

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback