josefinedahlstedt

We're all part of the history of Norrköping

2010-01-11 @ 19:46:37

idag har jag planerat inför kockduellen!
men det hela började med att jag tydligen inatt hade fått näsblod, så jag hade blod runt hela näsan, handen och på min sovtröja! inte fräscht. jag märkte det lixom när jag gick upp... så nu har jag och har haft blodsmak hela dagen.
men sen vid tio kom evelina och frida hem till mig. eftersom att vi hade lyckligtvis hamnat i samma grupp. den bästa gruppen.
det var bara att sätta igång att leta efter typ sju olika recept på datorn och komma på ett bra tema... vi kom på ett tema som är väldigt knäppt. men iofs så är ju vi tre lite knäppa så det blir nog super! vi tog en break mitt i allt oxå då vi åt goda pangkakor som mamma hade fixat till oss. mums.
det var en ganska så najsig uppgift så det har varit en slapp dag med massa garv! men det är klart, man kan ju inte ha annat än roligt med er.
sen lämnde jag dom vid fyra för då träffade jag lisa och vi vandrade tillsammans upp till träningen. till träningen där jag typ somna! väldigt trött nu & jag vet inte varför, har ju somsagt varit en lugn dag. menmen, så imorgon ska återhämta mig och slappa som bara den.
men denna toppen dag får absolut 5/5!






























kan man få ett tydligare bevis på att vi är superknäppa...?















.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eveBästis

ajaj mitt huvud >< haha..

grym grupp, och ja: vi är nog lite knäppa trots allt!

2010-01-13 @ 21:19:02

Postat av: eveBästis

ajaj mitt huvud >< haha..

Grym grupp, och ja: vi är nog lite knäppa trots allt! <3

2010-01-13 @ 21:20:35

Postat av: eveBästis

ajaj mitt huvud >< haha..

Grym grupp, och ja: vi är nog lite knäppa trots allt! <3

2010-01-13 @ 21:21:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback