josefinedahlstedt

it is a little thing we make

2010-01-17 @ 19:30:22

just nu tittar jag efter nån ball skidhjläm och väntar på att klockan ska bli åtta. för klockan åtta börjar nämligen blåsningen YEAH! så just nu är det endast fyrtiofyra minuter kvar!
dagen börja med en riktigt lång, skön sovmorgon! sen titta jag klart på 27 dresses som jag började titta på igårkväll. sen har jag och mamma titta lite på maxi (ingelsta) och så.. hitta typ inget. mjo, bara en jeansjacka för endast etthundra riksdaler, lite fynd sådär. ska teste lite sen och se om det är något jag vill behålla. sen hämta vi upp philip i svärtinge påvägen hem. väl hemma så inser jag att det sitter en ny lampa i mitt tak nu! så nu kan jag faktiskt både tända och släcka den exakt när jag vill is'nt that wonderful?
lite slapp-time framför skidorna och sedan efter kvällsmaten så hoppa helafamiljen in i bilen och åkte på biltur. jo, jag vet det är inte normalt. men jaja, philip fick iallfall chans att övningsköra och hör här alla är fortfarande helt oskadda och välbehålna!
jo, men det är väl min dag i stort sett!
jomenjustja! igår vare ju oxå en mycket trevlig dag. det hela börja med träff uppe vid tjalvegården halv tio. sen ut på en trevlig bana (så trevlig att man tillochmed kunde åka på kartan ner för vrinnevibacken. och ja, det va såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääär kul!). efter 7,5 km +moms löpning så var vi framme igen då belv det bastning och duschning. sen vidare mot köket där förberedelserna för tacos-måltiden var i full gång! och eftersom att det var en hel del ledare som tvivlade på min mvg-kunskaper så fick jag chsnsen att visa min skills i en lök-skärar-utmaning! och jag var grym! men helt nöjda va dom nog inte, men jag va grym. bättre än hillevi.
efter att proppat i sig en hel del massa mat så var det dags för avfärd mot busfabriken! och ja, bus blev det för hela slanten. men det var jobbigt. men dom tre timmar tog snabbt slut och vidare hemmåt... hemma vänta mat & efter det så ringde det på dörren och där stod familjen malmström och så blev det lite mys och snack med dom. sen somna jag väldigt skönt!


 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lindi

känner jag igen skorna där...? xd snyggaste fötterna ever. HARREBÄST SNYGGING<3<3

2010-01-17 @ 19:58:18

Postat av: eveBästis

hahha... du är knasig du... <3

2010-01-17 @ 22:32:48

Postat av: Lisa

Halloj yrhöna:D har inte du typ glömt att anmäla dig och fisen till skogskampen?

2010-01-18 @ 19:07:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback